top of page

Johan Olsen i duet med In The Fumes

Sorry this one is in Danish: Mine damer og herrer for et lille stykke tid siden til en koncert med Magtens Korridorer, gav jeg en demo CD (De der runde skindende tingester) til Johan Olsen som er forsanger i bandet. Han hørte den sørme og han var meget-meget glad for musikken. Så glad at han spurgte om der var noget han kunne byde ind med. Jeg foreslog en duet og han sagde ja. Jeg kunne ikke få armene ned og slet ikke efter, jeg nu nogle måneder senere har fået resultat i hånden. Det er med stor ære og glæde, at kunne præsentere In the Fumes og nummeret Behind The Eight Ball feat. Johan Olsen. Sangen kan høres her: http://www.dr.dk/musik/karrierekanonen/#!/Band/inthefumes/Track/28387


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Ingen tags endnu.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page